معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: مغازه داران یزدی با ارتکاب شش هزار مورد تخلف سد معبر در یزد بالاترین میزان سد معبر در این شهر را مرتکب شدند.

رحیمدل، معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان اینکه در مجموع، در شش ماهه اول سال، ماموران این شهرداری با تذکر شفاهی، بیش از ده هزار مورد سد معبر را رفع کردند گفت: بیش از شش هزار مورد از این میزان مربوط به سد معبر مغازه داران است.

او با بیان اینکه بیشترین میزان تخلفات سد معبری در بین اصناف متعلق به کسبه میوه و تره بار است اظهار داشت: این میزان بالاترین حد تخلف سد معبری در شهر یزد تلقی می‌شود که مشمول اخطار شفاهی برای رفع سد معبر شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت ماموران شهرداری یزد در شش ماهه گذشته امسال علاوه بر جمع آوری یک هزار و ۹۱۰ بنر و تابلو، ۸۶ تراکت، ۵۲ دستگاه خودروی فرسوده، یک هزار و ۲۸۳ تذکر شفاهی برای رفع سد معبر متکدی و دستفروش و نیز ۱۹۷ اخطار برای رفع سد معبر خودروی فرسوده صادر کرده است.

رحیمدل افزود: مطابق قانون، شهرداری وظیفه جلوگیری و رفع سد معبر در شهر‌ها را بر عهده دارد تاکید کرد: تمامی تلاش ماموران این شهرداری بر اینست، حتی المقدور با تذکر شفاهی و مکتوب و آگاه سازی مردم از بروز سد معبر جلوگیری شود و وضعیت در این زمینه در یزد نسبت به سایر شهر‌های کشور خوب است، اما متخلفانی که به تذکرات توجهی نکنند با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در حوزه سد معبر نقش به سزایی در جلوگیری از سد معبر در شهر دارد گفت:تلاش کرده ایم با تولید محتوا در فضای مجازی و تهیه و پخش بنر و پوستر در شهر موارد مربوط به سد معبر و ناهنجاری‌های به وجود آمده در این زمینه را به مردم آموزش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.